Contagious14. listopadu 2019

Bývalá globální ředitelka JWT Intelligence si s Contagious povídala o vlivu v USA, řemesle futurismu a o tom, proč budou vizuální kultuře dominovat videohry ...
Contagious 10. listopadu 2019

Kampaň týdne: Burger King, Stevenage Challenge 

Značka fast foodu sponzoruje takřka neznámý fotbalový tým a chce z něj udělat největší online klub na světě

Contagious 8. listopadu 2019

Ne zrovna decentní umění prodat se v reklamě 

Contagious hovořila s lidmi, kteří aplikovali princip kreativní odvahy sami na sebe, aby získali náskok v reklamě

Contagious 8. listopadu 2019

Osobní AI avatary vás zastoupí po tisíce let, slibuje CEO AI Foundation 

Dr Lars Buttler, CEO AI Foundation, představil svou vizi budoucnosti, kdy každému přidělí mluvícího a naslouchajícího AI avatara schopného „konverzace napřímo, ...

Contagious 7. listopadu 2019

Je spolupráce budoucností reklamních agentur? 

Konkurence bombarduje agentury ze všech stran, Patrick Jeffrey nastiňuje, jak mohou změnit svou strukturu, aby se nespálily

Contagious 3. listopadu 2019

Kampaň týdne: Tinder, Swipe Night 

Seznamovací aplikace tvoří interaktivní obsah, aby nalákala mladé uživatele a udržela si je

Contagious 30. října 2019

Proč levá mozková hemisféra škodí efektivitě reklamy 

Nová kniha objevuje kořeny potíží s efektivitou reklam v lidské psychologii

Contagious 30. října 2019

Jak agentura BBH natankovala do Audi touhu a emoce 

Po letech racionální komunikace o nízké spotřebě ztratily vozy značky Audi v očích spotřebitelů svoji „nebezpečnou“ osobnost. Agentura BBH, která dostala zadání...

Contagious 27. října 2019

Kampaň týdne: Lidl, Lidl Micromarket 

Německý supermarket se ve Švédsku dostal k lidem domů, rozdal jim ingredience, merchandising a ze zákazníků se rázem stali hrdí ambasadoři

Contagious 24. října 2019

Riskantní návnada jménem sadfishing 

Děti se před sadfishingem varují, přitom značky lačnící po pozornosti by se také mohly něco přiučit

Contagious 24. října 2019

Co jsme se v Japonsku naučili o marketingu pro stárnoucí populaci 

Florian Kohlbacher, expert na reklamy pro starší lidi, prozradil Contagious, proč si značky nevšímají možností „stříbrného“ trhu a jak to mohou napravit...

Contagious 24. října 2019

Lego řeší propad v kreativitě a vrací se k propagaci značky 

Insighty a strategie skrývající se za první globální kampaní Lego po třech desetiletích

Contagious 20. října 2019

Kampaň týdne: Ikea, Ikea in the Museum (of Romanticism) 

Ikea ukryla své výrobky mezi luxusní nábytek z 18. století a vyzvala zákazníky, aby našli rozdíl

Contagious 16. října 2019

Proč ideoví leadeři velkých agentur nereprezentují celý obor? 

Nick Ellis, spoluzakladatel Halo a kreativní partner o tom, proč ideoví lídří nereprezentují malé a středně velké agentury, které tvoří 95 % celé branže...

Contagious 16. října 2019

Proč je sponzoring dresů od Paddy Power přezíravý 

Fotbaloví fanoušci přivítali kampaň Save Our Shirt od Paddy Power s otevřenou náručí, nebude ale pro značku gólem do vlastní brány?